Penang hill

21 augustus 2017 - Penang Hill, Maleisië

HeerlijkBoven Penang is een prachtig uitzichtpunt. Je gaat onhoog met een funicolare en dan kan je ontzettend ver weg kijken. Je ziet de stad liggen en kijkt over de straat van Malakka. Er komen veel toeristen op af overal vandaan. Er ligt een moskee, een hindutempel en een meditatiecentrum op de berg. Je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken of er is wel weer een tempel gebouwd. We zijn een stuk gaan lopen en daar zagen we in tegenstelling tot gisteren ontzettende leuke aapjes in het gewas. De krekels leken wel zagen zo hard deden ze hun best. Wat een geluid komt er uit het oerwoud. Een stuk omlaag kregen we een folder in onze handen gedrukt voor een wandeling door het 130 miljoen jaar oude oerwoud. We hebben niet veel diëten gezien maar wel ontzettend genoten van al die schakeringen groen en diversiteit aan bladvormen. Wat ontzettend indrukwekkend is de jungle. Ik kan er uren naar luisteren.

1. Anja:
    Lieve Miriam en Martin,
    Wat een prachtige verhalen en foto's en een geweldige ervaring voor jullie. Nog een fijne tijd!
    Liefs, Anja
  2. Maartje:
    22 augustus 2017
    Oh ..wat prachtig al die varens die zich uitrollen
  3. Rixta:
    22 augustus 2017
    Hoi M&M, van Thomas heb ik de link naar jullie reisblog gekregen. Ik lees het elke dag en geniet mee met jullie mooie reis door de verhalen en door de prachtige foto's. Ook fijn voor Julia dat jullie er zijn. Wens jullie nog een hele mooie reis samen en veel speciale momenten ook met zijn drietjes.